....el sitio de mi recreo....

jueves, 11 de mayo de 2006

“morriña…”


avui tinc molta “morriña” de Barcelona, de les meves nenes, dels cafès al banc de la facultat, de les passejades per la rambla o pel born, de tantes sangries a l’ovella negra, de fer les rotondes dos vegades amb matchbox20 a tot volum, de les entrevistes al maremagnum, de les rutes gaudí, de les tomes falses que es fan a les set del matí prop de plaça catalunya…

tinc morriña de cinc anys en els que han passat tantes coses…

tinc molta morriña…

…morriña…

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

la morriña,se te puede quitar en lerida,o por lo menos se te puede hacer olvidar un poquito,poquitito.
ya lo veras,y si no se te quita,nos vamos pa barcelona un finde,y ya esta.

12 mayo, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Amor meu,
deixo la meva humil petjada davant de tanta eloqüència, en un intent de compartir aquesta enyorança teva, desd terres foranes, enviada a contracor en missió secreta per salvaguardar els interesos de la monarquia anglesa altra vegada. Stop. Les meves obligacions i clandestinitat transitòria, m'aparten de l'elaboració d'un missatge amb cara i ulls, digne del 'caché' del teu bloc. Stop. Aquest només és un incís que pretén deixar constància de lo molt que t'enyoro, de la manca que li fas a la part dreta del meu cervell i de la buidor que respiro si et tinc tant lluny de mi. Preferiria no tenirte, doncs, que compartirte amb aquesta distància que em separa de tu, i que em té gelosa per cada quilòmetre que m'allunya de cada paraula que pronuncies i del torbador deleit que em suposa escoltar-les.
Espero sobreviure a les arts negres del senyor Tanaka, per poder tornar a composar un rap als camps Elisis. Stop.
Base estratègica de l'Interpol, en algun punt de l'Atlantic Nord,
la teva colometa
Bustin Sinclaire

28 mayo, 2006  
Blogger mònica said...

Si us plau albeta...,un simple monosíl·lab,un IS o un ON (q tanta importància tenen per cert en aquests temps estatutaris)superarien amb escreix el "caché" com tu dius del meu humil blog. Em rendeixo davant l'eloqüència, la saviesa, profunditat i riquesa de les teves paraules!! Que he de dir que no sàpiguis... el proper dia 18, no sé si serà un gran dia per les votacions, però per l'ovella ho serà segur.

Tanti baci cara mia!!!

04 junio, 2006  

Publicar un comentario

<< Home